نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4858
-
الف
+

بازیگر «یوسف پیامبر» با همسرش در یک سریال جدید نقش بازی می کند

«محمود پاک نیت» و «مهوش صبرکن» بازیگران «یوسف پیامبر» در یک سریال جدید کنار هم نقش بازی می کنند.

«محمود پاک‌نیت» بازیگر سریال ماندگار «یوسف پیامبر» درپیوند با جدیدترین فعالیت هنری خود صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «محمود پاک نیت» بازیگر پرآوازه تلویزیون ایران گفت: این روز‌ها مصروف بازی در سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» که به کارگردانی «باقر پیران» در حال فلمبرداری است، می باشم.

او افزود: در این سریال بازیگرانی چون «رحیم نوروزی» و «مهوش صبرکن» ایفای نقش می کنند و 4 ماه است که مصروف بازی می باشیم.

این بازیگر ایرانی بیان کرد: سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» ۲۶ قسمت دارد و من در این سریال بیست و شش قسمتی کرکتر پدر نرگس که کرکتر مرکزی این سریال است را ایفا می‌کنم.

وی درباره تفاوت‌های این سریال با دیگر سریال‌هایی که تا کنون در آنها ایفای نقش کرده تصریح کرد: از آنجا که قصه‌های روز داستان‌های چندان متفاوتی ندارند و با توجه به اینکه در زمان حال روی می‌دهند نمی‌توان به تمایز میان آن‌ها به شکل خیلی دقیقی اشاره کرد.

پاک‌نیت درباره همکاری دوباره‌ با همسرش «مهوش صبرکن» تصریح کرد: صبرکن در این سریال نقش همسر پدر خانواده را بازی می‌کند و من از این همکاری بسیار خوشحالم چرا که ما زمان زیادی برای تمرین کردن با هم داریم و این بسیار برایمان لذت‌بخش است.

وی درباره همکاری در سریال «حضرت موسی (ع)» به خبرنگار میزان گفت: فعلا هیچ تماسی از سوی جمال شورجه کارگردان این سریال نداشته‌ام و هیچ صحبتی مبنی بر این همکاری نشده است اما شنیده ام که وی این روزها در بستر بیماری است که برایش آرزوی سلامتی دارم.

ب م

نظر شما
ارسال نظر